zabudnite na starosti a podte sa pobaviť

čo všetko vás čaká v najbližších dňoch ?

05.09.2010 17:26

Na svoju stránku budem postupne pridávať svoju tvorbu ktorú som viac ako 30 rokov skladoval v šuplíkoch a pretože internet poskytuje aj taketo možnosti vlastnej prezentácie a celkom zdarma,tak to skúsim oprášiť a podeliť sa o to s vami.Sú to moje zážittky,pocity,vyznania,veselé zamyslenia,krátke a výstižné postrehy,aforizmy a tak ďalej a tak ďalej.Nechajte sa prekvapiť aj mne sa často stáva že som prekvapený sa zo seba čo všetko sa zrodilo za tie roky v mojej hlave a dúfam že to nieje ešte koniec.Ak sa mi podarí dostať na moju stránku aj klip,ktorý som pozlepoval doslova na kolene na našom rodinnom notbuku tak si ho budete môcť vypočuť.Nieje to nič moc ale robil som čo som vedel,však posúdte sami.

© 2010 Všetky práva vyhradené.

Tvorba webových stránok zdarmaWebnode